מלונות בקאפרי ואיסקיה

קאפרי ואיסקיה

מלונות מומלצים

מלונות מומלצים בקאפרי Capri או איסקיה Ischia

מלונות מומלצים בקאפרי

קאפרי הוא אי יפיפיה שנמצא כשעה הפלגה מנאפולי או כעשרים דקות הפלגה מסורנטו. בדרך כלל מגיעים לקאפרי לטיול יום ולא נשארים לישון בו. אבל האי עצמו יפייפה ולינה בו מאפשרת חוויה יחודית במפרץ נאפולי. 

Hotel Weber Ambassador

מלון 4 כוכבים המשקיף על מפרץ מרינה פיקולה ועל סלעי פאראליוני. הוא מציע שירות הסעות חינם מ/אל מרכז קאפרי, 2 בריכות, ג'קוזי ומרכז כושר. הזמנה דרך האתר בלינק כאן.

Villa Calypso

וילה קליפסו הייתה בתחילה בית אחוזה, לפני שהפכה למלון. כל החדרים כוללים חדר רחצה פרטי ומרפסת המשקיפה לים. הזמנה דרך האתר בלינק כאן.

Villa Silia

Villa Silia היא וילה עם נוף פנורמי, השוכנת במרחק של חמש דקות הליכה מהפיאצטה הידועה של קאפרי. יש בה 3 סוויטות ו-2 דירות. הזמנה דרך האתר בלינק כאן.

Terrazza Tragara

Terrazza Tragara היא וילה יוקרתית בלב קאפרי. יש בה 6 חדרי שינה, כולם עם חדרי רחצה, שני חדרי מגורים, מטבח, חדר אוכל וגינה גדולה. ניתן להתארח עד 12 מבוגרים. הזמנה דרך האתר בלינק כאן.

La Musa Bed & Breakfast

צימר זה מציע שלושה חדרי שינה כל אחד עם חדר רחצה פרטי, מיזוג אוויר ומרפסת פרטית עם נוף לים. ניתן ליהנות מארוחת הבוקר על המרפסת המשותפת מתחת לפרגולה טיפוסית בסגנון קאפרי. הזמנה דרך האתר בלינק כאן.

Fuorlovado 40

מקום אירוח אינטימי השוכן בלב קאפרי, במרחק של פחות מ-300 מטרים מהפיאצטה המפורסמת. יש בו חמישה חדרי אירוח ששופצו לאחרונה. הזמנה דרך האתר בלינק כאן.

מלונות מומלצים באיסקיה Ischia

איסקיה הוא אי במפרץ נאפולי, בערך שעה הפלגה מנאפולי. פחות דרמתי ביופי שלו ופחות מפורסם מקאפרי, אבל גדול יותר ומעניין יותר מבחינת האתרים שהוא מציע. אפשר לבלות בו בקלות יומיים ויותר. יש בו מעיינות חמים, חופים נהדרים, מסלולי הליכה יפים, טירה וגנים בוטניים מעניינים בזכות מזג האוויר היחודי שבו. 

La Casa del Sole sul mare di Ischia

בית הנופש כולל 3 חדרי שינה, 2 חדרי רחצה, מצעים, מגבות, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, פינת אוכל, מטבח מאובזר ופטיו עם נוף לגינה. הוא יכול לארח עד 11 אורחים. הזמנה דרך האתר בלינק כאן.

Exclusive Home Ischia

מציע שתי דירות בסגנון ים תיכוני טיפוסי, השוכנות בבניין עתיק ומשקיפות על טירת אראגונה, סמלה של איסקיה. הדירות עם מרפסת פרטית. הזמנה דרך האתר בלינק כאן.

Hotel Villa D'Orta

מלון וילה ד'אורטה ממוקם באזור הררי פנורמי וירוק. מציע בריכה חיצונית פנורמית עם טרסת שמש וחניה חינם. הזמנה דרך האתר בלינק כאן.

Hotel Torre Sant'Angelo

ממוקם על צוק המשקיף לים, עם נוף של מפרץ סנטאנג'לו. יש בו בריכת שחייה עם מים גיאותרמיים חמים, כמו גם בריכת שחייה רגילה וג'קוזי. הזמנה דרך האתר בלינק כאן.

Poggio Aragosta Hotel & Spa

מלון 4 כוכבים מוקף בטבע ועם נוף יפה. במלון אזור בריכת שחייה, ספא עם מים תרמיים ומסעדה. הזמנה דרך האתר בלינק כאן.

 

Villa Lieta

ממוקם בבניין היסטורי, ארוחת הבוקר מוגשת על מרפסת המשקיפה על הים ועל טירת אראגונה. הזמנה דרך האתר בלינק כאן.

Agriturismo Pera Di Basso

חווה חקלאית לשעבר עם נוף לים. 10 דקות נסיעה מהמרכז העירוני והחוף. מציעים בריכת שחייה חיצונית עם מיטות שיזוף, שירות הסעות למרכז העיר וחניה. הזמנה דרך האתר בלינק כאן.

WhatsApp chat